Selligent Marketing Cloud breidt ai-functionaliteit uit met 'smart audiences'

Nieuwe functie van Selligent Cortex maakt personalisatie op grote schaal mogelijk door het koppelen van specifieke aanbiedingen aan de meest relevante doelgroep

REDWOOD CITY, Californië (VS) en Brussel (België) – 15 november 2018-"Het is voor bedrijven moeilijker dan ooit om op te vallen tussen de enorme hoeveelheid communicatie die consumenten dagelijks ontvangen", zegt John Hernandez, CEO van Selligent Marketing Cloud. "Door het dynamische karakter van marketing is het niet altijd voldoende om alleen producten aan te bevelen, maar je moet ook weten tot welke doelgroep je je moet richten. Dit geldt vooral voor seizoensaanbiedingen of voor het promoten van producten die bijna het einde van hun levenscyclus hebben bereikt. Smart Audiences voorkomt dat je je klanten overspoelt met irrelevante berichten en zorgt ervoor dat alle aanbiedingen gepersonaliseerd en zinvol zijn. Bedrijven die geen relevante communicatie versturen, kunnen hun klanten voorgoed kwijtraken."

Dat de veeleisende moderne consument veel waarde hecht aan relevantie en personalisatie, bleek ook uit een recent onderzoek van Selligent Marketing Cloud onder 7000 consumenten uit de hele wereld. Meer dan 70 procent van de ondervraagden verwacht dat bedrijven op de hoogte zijn van de individuele situatie van elke consument en niet alleen maar iets willen verkopen. Selligent Marketing Cloud combineert Smart Blocks voor op AI-gebaseerde productaanbevelingen en de onlangs gelanceerde Send-Time Optimization (STO)-mogelijkheden in een krachtige AI-engine waarmee bedrijven alle consumentengegevens kunnen omzetten in een zeer gepersonaliseerde en geoptimaliseerde marketing.

Ga voor meer informatie naar Selligent Cortex of vraag een demonstratie van ons platform aan op www.selligent.com/demo.

Over Selligent Marketing Cloud

Selligent Marketing Cloud is een platform voor de automatisering van marketing, dat B2C-merken in staat stelt om klanten via alle belangrijke kanalen te bereiken. Selligent Marketing Cloud is speciaal gebouwd voor de relatiemarketeer, en is de enige marketingcloud die gebouwd is op basis van een unieke code. Artificial intelligence en een Customer Data Platform met een universeel klantenprofiel liggen aan de basis van elke actie.

Meer dan 700 merken in de detailhandel, de reissector, de auto-industrie, de uitgeverswereld en de financiële sector vertrouwen al op het bewezen Selligent-platform. Met 10 kantoren verspreid over de Verenigde Staten en Europa en meer dan 50 agentschappen bedient Selligent klanten in meer dan 30 landen met een gepersonaliseerde en lokale service.

Lees meer op www.selligent.com en kom in contact met ons team via TwitterLinkedIn en ons blog.

Contactpersoon voor de media:

Sylvie Tongco, Director of Corporate Communications, Selligent

Sylvie.Tongco@selligent.com