Selligent wint Twinkle award in categorie Digital Marketing

(ANTWERPEN, BELGIE), 1 DECEMBER 2016 - Selligent, ’s werelds grootste onafhankelijke provider van 1-to-1 engagementoplossingen voor relatiemarketeers, versloeg 11 genomineerden en mocht de Twinkle Award in categorie Digital Marketing in ontvangst nemen in Antwerpen, op 1 december 2016.

De Awards, gehost en georganiseerd door het grootste onafhankelijke kennis- en informatieplatform voor e-commerce in België, Twinkle, werden in 11 verschillende categorieën uitgereikt aan bedrijven en bureaus. In een sterke categorie met 12 genomineerden, waaronder Adobe Marketing Cloud, IBM Marketing Cloud, en Oracle Eloqua, werd Selligent bekroond met de eerste prijs in de categorie Digital Marketing op het galadiner aan de oevers van de Schelde in Antwerpen.

Roy Jugessur, Selligent VP Northern Europe: “We zijn verheugd dat we de eerste prijs voor Digital Marketing hebben gewonnen. Het is een erkenning voor de meerwaarde die ons platform biedt aan marketeers en gebruikers binnen de e-commerce sector. Het feit dat de Award niet enkel de opinie van de Twinkle redactie en adviesraad weerspiegelt, maar ook de stem van het publiek, maakt ons alleen maar trotser.”

De Twinkle awards betekenden ook een geslaagde avond voor klanten en partners van Selligent: Selligent klanten Coolbue en Torfs waren de respectievelijke winnaar en runner-up in de categorie Omnichannel, terwijl partnerbureau The Reference de Creation & Development Award mee naar huis nam.