Selligent voegt Shaw + Scott toe aan snel groeiend netwerk van partners voor digitale marketing in de VS

Bureau uit Seattle versterkt wereldwijde partnernetwerk van Selligent met bewezen expertise in omnichannel marketing.

(REDWOOD CITY, CA, BRUSSEL, BELGIE), 28 SEPTEMBER, 2016  - Selligent, ’s werelds grootste onafhankelijke leverancier van 1-to-1 engagementoplossingen voor relatiemarketeers, maakte vandaag bekend dat Shaw + Scott zijn nieuwste partner is voor digitale marketing in de Verenigde Staten.

Shaw + Scott is een belangrijke nieuwkomer in het partnernetwerk van Selligent, dat wereldwijd meer dan 50 bureaus en marketing-dienstverleners omvat. Als internationaal bureau dat zich toelegt op diensten inzake digitale marketingstrategie, creatie en uitvoering voor grote merken zoals Alaska Airlines, bebe, Jo-Ann Fabric en Craft Stores, heeft Shaw + Scott de juiste capaciteiten en expertise in huis om Selligent te helpen met het versterken van zijn aanwezigheid in en buiten de VS.

“Ik werk heel graag met bureaus als Shaw + Scott. Hun expertise in digitale marketing en hun doorgedreven engagement tegenover marketeers gaan namelijk perfect samen en helpen onze klanten het maximum te halen uit onze oplossingen voor omnichannel engagement”, vertelt André Lejeune, CEO bij Selligent. “Shaw + Scott heeft naam en faam verworven met het verlenen van hoogwaardige diensten aan grote merken, en we kijken uit naar deze samenwerking om ons gezamenlijke aanbod ter beschikking te stellen van relatiemarketeers in heel de VS.”

Als lid van het Partnerprogramma van Selligent heeft Shaw + Scott toegang tot talrijke hulpmiddelen om inkomstenstromen te genereren op basis van het omnichannel engagementplatform van Selligent, inclusief strategisch advies, integratie, platformuitvoering en creatie. Het Partnerprogramma van Selligent is zo opgevat dat bureaus gemakkelijk expertise kunnen opbouwen in het genereren van waarde voor hun klanten en in het inspelen op hun digitale marketingbehoeften. Meer informatie over het Partnerprogramma van Selligent vindt u op www.selligent.com/partner.

“Het engagementplatform van Selligent biedt digitale marketeers de functionaliteit die ze nodig hebben om de consumer-first strategieën uit te voeren die we bij Shaw + Scott aanbevelen”, aldus Julian Scott, medezaakvoerder en oprichter van Shaw + Scott. "We kijken ernaar uit om met klanten samen te werken en er niet alleen succesvolle datagedreven campagnes uit te voeren, maar ook creatieve strategieën uit te werken waarmee ze hun belangrijke strategische doelstellingen beter kunnen verwezenlijken en op lange termijn een sterke ROI kunnen voorleggen."

Over Shaw + Scott

Shaw + Scott werd in 2009 opgericht door Melissa Shaw en Julian Scott, om klanten uit diverse verticale marktsectoren een volledig gamma digitale marketingoplossingen aan te bieden. Bekende merken zoals Alaska Airlines, bebe, Snapfish, Virgin America, Jo-Ann Fabric en Craft Stores, en Holland America doen een beroep op de experts in digitale marketing van Shaw + Scott om marketingcampagnes te bedenken, te ontwerpen, uit te bouwen en toe te passen die de nettoresultaten en positieve klantervaringen een boost geven. Shaw + Scott helpt klanten overal ter wereld en is actief in Seattle, Vancouver, San Francisco, Los Angeles, Chicago, Detroit, New York, Londen en vanaf dit najaar ook in Boedapest. Meer weten? Surf naar de website van Shaw + Scott: http://www.shawscott.com.

Emily Riley
WIT Strategy