Selligent voegt digitaal marketingagentschap “Real Marketing Solutions” toe aan snel groeiend netwerk van partners in de VS

Kantoor in Seattle versterkt wereldwijd partnernetwerk van Selligent met holistische aanpak van digitale marketing

(REDWOOD CITY, CA en BRUSSEL, BELGIË), 24 jan 2017 - Selligent, een aanbieder van oplossingen voor relatiemarketing gebaseerd op inzicht in de consument, maakt bekend dat Real Marketing Solutions zijn nieuwste digitale marketing partner is in de Verenigde Staten.

Real Marketing Solutions maakt nu deel uit van het snel groeiende partnernetwerk van Selligent, dat bestaat uit meer dan 50 kantoren en leveranciers van marketingdiensten in heel de wereld. Real Marketing Solutions combineert campagnestrategie en creatieve databeheerdiensten en levert een positieve klantervaring om bedrijven, waaronder de drie grootste draadloze providers, Fujitsu, Concur, Car Toys en anderen, te helpen met hun dringendste communicatieproblemen.

"Ik had het genoegen om rechtstreeks te werken met de oprichters van Real Marketing Solutions, John Farmer en Terry Miller, en ik ben ontzettend blij dat het kantoor onze klanten nu helpt om hun digitale marketingacties naar een hoger niveau te tillen met behulp van het Selligent-platform,” aldus André Lejeune, CEO bij Selligent.

Als lid van het Partnerprogramma van Selligent heeft Real Marketing Solutions voortaan toegang tot talrijke hulpmiddelen om inkomstenstromen te creëren op basis van het omnichannel engagementplatform van Selligent, waaronder strategisch advies, integratie, platformbeheer en creatie. Dit Partnerprogramma is zo gestructureerd dat agentschappen vlot expertise kunnen opbouwen in het leveren van waarde aan hun klanten en kunnen inspelen op hun digitale marketingbehoeften. Meer informatie over het Partnerprogramma van Selligent is te vinden op www.selligent.com/partner.

“Door uit de eerste hand het engagementplatform van Selligent te implementeren en te gebruiken, konden wij met succes cross-channel marketingacties opzetten die de consument op de eerste plaats stellen,” aldus John Farmer, Managing Partner en mede-oprichter van Real Marketing Solutions. “Wij waren ook in staat het platform van Selligent te koppelen aan big data marketinganalyses en machine-learningoplossingen, waardoor de efficiëntie flink is gestegen en tegelijk de kosten en lijstmoeheid zijn afgenomen.”

Over Real Marketing Solutions

De directeurs van Real Marketing Solutions, John Farmer en Terry Miller, hebben meer dan 40 jaar ervaring in het ontwikkelen en implementeren van datagebaseerde direct-marketingcampagnes voor bedrijven die in talrijke sectoren actief zijn. Hun unieke aanpak combineert slimme strategie, zorgvuldige creatie en vlekkeloze uitvoering met praktisch databeheer en waargemaakte klantervaring om sterke resultaten neer te zetten. Befaamde merken als Apple, Google en Nike deden al een beroep op partners van Real Marketing Solutions om hun inspanningen op het vlak van digitale direct marketing te verhogen. Voor meer informatie kan u naar de website van Real Marketing Solutions surfen op www.realmarketingsolutions.biz en hen volgen op LinkedIn, Facebook en Twitter.

Emily Riley
WIT Strategy for Selligent