Selligent kondigt op de Riviera Summit een record aantal deelnemers aan voor de Selligent Awards

(BRUSSEL, BELGIE), 3 JUNI 2015 - Selligent, wereldwijd actief in marketing automation, stelde tijdens haar druk bijgewoonde Riviera Summit in Nice de winnaars van de Selligent Awards voor. Deze prijzen worden uitgereikt aan topbedrijven op vlak van digitale marketing in verschillende categorieën. De award voor campagne van het jaar was voor Neckermann, de publieksprijzen gingen naar Samsung en Yourzine. Verder vielen onder meer Opel, Kinepolis en ING in de prijzen.

"We waren verheugd zo’n groot aantal kwalitatieve inzendingen te mogen ontvangen van gebruikers van ons platform”, aldus André Lejeune, voorzitter en CEO van Selligent. “Het was een zware taak voor de jury om de winnaars te bepalen. Alle deelnemers, maar zeker de winnaars, hebben getoond hoe je met creativiteit een uitmuntende marketingbetrokkenheid kan creëren bij klanten, zelfs in deze hedendaagse hypergeconnecteerde maatschappij."

De winnaars in de verschillende categorieën:

Campagne van het Jaar

Jury Award
Neckermann (Thomas Cook Group)

Publieksprijs
Merk – Samsung / Agentschap - Yourzine

Partner van het jaar

Acxiom

Campaign Excellence Awards

Creativiteit
Kinepolis

Marketinginnovatie
ING

Data-Driven Inhoud
Brille24

Acquisitie
Merk - Opel / Agentschap - ematters

Omnichannel
Merk - Samsung / Agentschap - Yourzine

Originele Wedstrijd
Merk - Beru / Agentschap - Emakina

Loyalty Building
Merk – Leasecom / Agentschap – Market Espace

De winnende inzendingen kan u hier bekijken.

"Onze klanten worden geconfronteerd met snelle en ongekende veranderingen, want consumenten over de hele wereld gaan aan de slag met nieuwe technologieën die de manier waarop ze omgaan met merken veranderen," aldus Nick Worth, Chief Marketing Officer van Selligent. "De Riviera Summit is bedoeld om onze klanten en partners inspiratie en middelen te leveren om deze uitdagingen te overwinnen. We willen hen in staat stellen om betrokkenheid te creëren met hun klanten in deze snel veranderende omgeving."

Daarom stonden er naast de awarduitreiking ook een aantal keynote speakers op het programma die inspiratie leverden rond het thema " 1-op-1 contact in een tijd waar klanten hypergeconnecteerd zijn". Luca Paderni (Forrester) en Roy Vella (Vella Ventures) benadrukten allebei de belangrijke rol van mobiele toestellen in het leven van de hypergeconnecteerde consument. Uit het panelgesprek achteraf bleek dat bedrijven een flinke toename zien van de mobiele activiteit bij hun klantenbestand. Vandaar de grote interesse in de mobiele engagement-mogelijkheden van Selligent tijdens de Summit.

Om de deelnemers voor te bereiden op de technologieën van de toekomst, was Max Doelle (Kazendi) van de partij. Hij was gastheer in een ‘marketinglab van de toekomst’ waar deelnemers konden experimenteren met nieuwe technologieën, zoals beacons, Apple Horloges en de panoramische mobiele waarschuwingen van Samsung. Deelnemers kregen van Selligent beacons mee naar huis om de toevoeging van beacon-geactiveerde pushberichten aan het Selligent-platform in de verf te zetten.

Contact voor de media:

Gerlinde Houbrechts