Onafhankelijk onderzoeksbureau bestempelt Selligent als ‘Strong Performer’ voor cross-channel campagnebeheer

Selligent verovert plek in de top 4 inzake strategie; "waar voor je geld", vertellen klanten.

(BRUSSEL, BELGIË, REDWOOD CITY, CA), 2 JUNI 2016 - Selligent, ‘s werelds grootste onafhankelijke leverancier van 1-to-1 engagementoplossingen voor relatiemarketeers, maakte vandaag zijn ranking bekend als Strong Performer in The Forrester Wave™: Cross-Channel Campaign Management, Q2 2016. Dit is het eerste jaar dat Selligent in de Wave wordt opgenomen, een resultaat dat het bedrijf toeschrijft aan de succesvolle groei in zowel de VS en Europa als in Latijns-Amerika en Azië. De Wave beoordeelde de “15 belangrijkste” verkopers in de sector.

In de categorie ‘Strategie’ behoort Selligent tot de top 4. De strategiescore beoordeelt “hoe goed elke verkoper inspeelt op de huidige behoeften van de klant en anticipeert op de toekomstige behoeften door te investeren in producten en via strategieën met partners.”

Forrester stelt dat Selligent-klanten die betrokken waren bij het Wave-proces “Selligent roemen voor zijn CCCM-functionaliteit”… Daarnaast stellen klanten dat ze met de oplossing “waar voor hun geld krijgen” en “uitstekende persoonlijke en zakelijke” relaties hebben met zowel Selligent zelf als met de partners die instaan voor de marketingservice.”

“Wij nemen voor het eerst deel aan de Cross-Channel Campaign Management Wave en zijn bijzonder opgetogen dat Forrester ons erkent als een Strong Performer. We denken dat de Forrester-analisten de kracht van onze strategie begrijpen. Die behelst onder meer een aanzienlijke uitbreiding van onze capaciteiten en onze wereldwijde voetafdruk dankzij de recente fusie met StrongView”, weet Andre Lejeune, CEO en medeoprichter van Selligent. “De ruggengraat van Selligent is een flexibel multi-channelplatform voor relatiemarketing. In combinatie met de schaalbare e-mailgerichte technologie van StrongView leveren wij de klantgerichte marketingoplossingen die grote en middelgrote marketingorganisaties nodig hebben. Dit nieuwe onderzoek onderstreept de sterke positie waarin Selligent zich momenteel bevindt om zijn marktaandeel wereldwijd verder uit te bouwen.”

Lees het rapport

Download een aanvullende versie van ‘The Forrester Wave™: Cross-Channel Campaign Management, Q2 2016" op www.selligent.com/CCCMWave.

Over Selligent

Selligent is 's werelds grootste onafhankelijke aanbieder van relationele marketingoplossingen. Het bedrijf helpt SamsungInterContinental Hotels GroupING en meer dan 700 andere grote merken in de detailhandel, reissector, automobielsector, financiële sector en de uitgeverswereld met het optimaliseren van klantrelaties.

Selligent staat aan de top op vlak van data management, campagnebeheer en audience analytics. De oplossingen van Selligent helpen B2C-marketeers in de mid-market en in grote bedrijven om conversies te verhogen en klantrelaties te verbeteren dankzij een geïntegreerde klantervaring via e-mail, display, mobiele platformen en sociale media.

Selligent ondersteunt bedrijven in meer dan 30 landen wereldwijd, vaak in samenwerking met meer dan 75 agentschappen en MSP's. Selligent heeft kantoren in België, Parijs, Londen, München, Barcelona, Silicon Valley, New York en Australië.  Surf naar www.selligent.com voor meer informatie of connecteer met het Selligent-team op TwitterLinkedIn of onze blog.